קידום בריאות ייחודי לפורים

עפר גדנקן 1 Comment on קידום בריאות ייחודי לפורים

ניידת "ונהפוכו" של מכבי עם קידום בריאות חווייתי למשפחה

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לרגל ימי הפורים יזמה מכבי פעילות ייחודית לקידום בריאות באופן חוויתי ומהנה. ניידת "ונהפוכו" הסתובבה ברחבי הארץ וחילקה משחק חוויתי, דרכו ילמדו הילדים לרכוש הרגלים בריאים לאורח חיים מאוזן.

מכבי שירותי בריאות יוזמת פעילויות מקדמות בריאות בתוך הקהילה, לשמירה על אורח חיים בריא ומאוזן. לכבוד פורים השיקה מכבי פעילות חווייתית, הכוללת תוכן איכותי ומלמד, בערי הארץ.

במסגרת הפעילות, הפעילה מכבי את ניידת "ונהפוכו – הופכים הרגלים קיימים להרגלים בריאים" – ניידת צבעונית וממותגת בסמלי מכבי, שהשמיעה שירי פורים משמחים וחילקה משחקי זיכרון ייחודיים עם טיפים מעודדים לשמירה על הרגלים נכונים לאורח חיים בריא. הניידת קושטה כיאה לימי הפורים העליזים, ויצרה אווירה חגיגית ושמחה. בכל מקום אליו הגיעה, הניידת היוותה מוקד משיכה לחברי מכבי.

משחק הזיכרון הייחודי מבית מכבי, קורא לחברי מכבי הצעירים והמבוגרים כאחד לערוך "ונהפוכו" בהתאם לימי הפורים, לוותר על הרגלים ישנים ובלתי בריאים ולאמץ חדשים, בריאים וחכמים יותר. כל זוג כרטיסים במשחק נושא את הכותרות "במקום" ו"הקפידו", והשחקנים צריכים להתאים את ההרגל הישן עם ההרגל הבריא. כך למשל "במקום לשתות שתיה מתוקה" נבחר "הקפידו על שתיית מים מרובה", ו"במקום לאכול הרבה ממתקים" – "הקפידו לגוון עם פירות מתוקים". באמצעות המשחק רוכשים השחקנים ידע על אורח חיים בריא ומאוזן, בדרך חווייתית ומהנה. החלת הרגלים טובים בגיל הילדות היא גורם ראשוני במניעת תחלואה ובשמירה על אורח חיים בריא.

זה שמונה שנים מובילה מכבי במספר המצטרפים החדשים נטו. מכבי גאה לפתח פעילות מקדמת בריאות בעיקר בקרב האוכלוסייה הצעירה, שמהווה מצע מצוין לקליטת הרגלי בריאות חדשים ונכונים שילוו אותם לכל אורך חייהם.



1 תגובות

מיין תגובות